جستجو کردن

سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف در کارتنهای 400عددی

سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف که جهت تزریق ماده بی­حسی بکار می­ رود ظاهری دوستانه­ تر نسبت به نوع فلزی آن دارد و در کاهش ترس ناشی از سرنگ تزریق خیلی موثر است. جمع و جور و کوچک است و از همه مهمتر، نحوه استفاده از آن خیلی راحت می­باشد و پس از استفاده قابلیت استفاده مجدد ندارد و خودش ، خودش را از کار می اندازد و به نوعی از بین می رود.

 

سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف و خرید عمده و صادرات

علاوه بر قیمت پایینی که سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف، نسبت به مشابه خارجی دارد، خرید عمده آن نیز براحتی فراهم شده است. سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف در کارتنهای 400عددی می باشد که حداقل فروش برای دندانپزشکان یک کارتن و برای عمده فروشان 10 کارتن می باشد.

ما در تولید انواع سرنگ تزریق یکبار مصرف در کشور به خودکفایی رسیده ایم. صادرات سرنگ به کشور عمان، ترکیه و عراق در حال انجام است و شرکت ما در تلاش است که صادرات سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف را به اقصی نقاط دنیا سرعت بخشد. هدف ما در مجموعه والاتجهیز پیشرو بودن در بازار، ارائه محصولات باکیفیت و تسریع در حمل و نقل می باشد.

سرنگ تزریق دندانپزشکی

نقش استفاده از سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف در سلامت دندانپزشک

سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف نیاز به استریل کردن ندارد و این امکان را می­دهد که برای هر بیمار از یک سرنگ جداگانه استفاده شود تا خطر آلودگی و سرایت بیماری تا حد زیادی کاهش یابد. یکی از مشکلات رایج در دندانپزشکی زخمهای ناشی از جداکردن سرسوزن از سرنگ تزریق فلزی، است که باعث سرایت بیماریهایی مثل هپاتیت و ایدز از بیمار به دندانپزشک یا دستیار دندانپزشک میشود با استفاده از این نوع سرنگ و عدم نیاز به جداکردن سر سوزن از سرنگ به دلیل یکبار مصرف بودن آن، این مشکل مرتفع شده و در سلامت دندانپزشکان نقش بسزایی دارد.

سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف در کنار دیگر تجهیزات بهداشتی، در ارائه خدمات دندانپزشکی بیخطر و امن­تر بخصوص در شرایط بحرانی و حساس و مکانهایی که امکان استریل کردن وجود ندارد، نقش بسزایی ایفا می­کند.

چرا از دندانپزشکی می ترسیم؟

مهمترین دلیل عدم مراجعه افراد به دندانپزشک و یا دیر مراجعه کردن آنها که باعث آسیب بیشتر به دندان شده و هزینه های جبران ناپذیری را به بیمار تحمیل می کند ترس ناشی از دندانپزشکی است که دلایل  مختلفی برای آن وجود دارد ولی شایع ترین دلیل آن در واقع ترس ناشی از تزریق بی حسی توسط سرنگ تزریق فلزی است که با توجه به جنس فلزی و ابعاد بزرگ آن، ترس زیادی را در بیمار ایجاد می کند طبق مشاهدات بالینی انجام شده، سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف بدلیل ظاهر کوچکتر و جنس پلاستیکی آن، این ترس را به میزاان قابل توجهی کاهش داده است.

سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف بدلیل ظاهر کوچکتر و جنس پلاستیکی و اسباب­ بازی طور آن، همچنین در دندانپزشکی اطفال  میتواند خیلی پرکاربرد باشد. شرکت ما امکان تولید سفارشی آن را نیز فراهم کرده است که در پایان کار، دندانپزشک می­تواند با برداشتن سرسوزن، سرنگ پلاستیکی را به کودک هدیه دهد و خاطره خوشی برای او رقم بزند تا سلامت روان کودک هم تضمین شود.

مشخصات سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف و نحوه استفاده از آن

در تولید سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف، از مواد مدیکال گرید استفاده شده و بصورت بلیستر پک بسته بندی و با گاز اتیلن اکساید استریل می شود. نحوه استفاده از سرنگ تزریق دندانپزشکی یکبار مصرف، بسیار آسان است. ابتدا سرنگ را از محفظه پلاستیکی آن خارج می کنیم، سپس کارپول را درون محفظه مخصوص قرار داده و در نهایت سر سوزن با گیج مورد نظرمان را نصب کرده و با فشار پیستون تزریق صورت گرفته که بعد از استفاده، سرنگ با روشهای مناسب دور انداخته میشود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *