جستجو کردن

قیمت و خرید عمده میکروست در بسته های 150 تایی

میکروست چیست؟

میکروست از تجهیزات بیمارستانی که توانسته نگرانی‌های پزشکان و پرستاران را در خصوص تزریق دارو به بیمار برطرف کند، هرگاه نیاز باشد، به بیماری، دارویی رقیق شده را با سرعتی کنترل شده تزریق کنیم، از میکروست، به عنوان رابط بین سرم و آنژیوکت استفاده می‌شود تا مایع تزریقی را از طریق اسکالپ وین یا آنژیوکت به رگ و بدن بیمار برساند، این تزریق به‌طور آهسته و در زمان مشخص و تعیین شده ای توسط میکروست انجام می‌شود.

دو نوع میکروست با حجم‌های ۱۰۰ و ۱۵۰ میلی لیتر در بازار تجهیزات پزشکی موجود است که بنا بر حجم تعیین شده‌ای که برای تزریقات در نظر گرفته شده باشد، از هر یک از آنها استفاده می‌شود؛ البته این دو نوع با توجه به حجم‌های متفاوتی که دارند، از لحاظ ساختار تشکیل دهنده‌شان، هیچ تفاوتی با هم ندارند.

اجزای میکروست

  • محفظه میکروست: به آن بورت هم گفته می شود  و برای اینکه بتوان، حجم تعیین شده و دقیقی از مایعات دارویی را به بدن بیمار تزریق کرد، این محفظه درجه بندی شده است و در کنترل دقیق مایعات نیز تاثیر دارد، ضمنا درون این محفظه‌های درجه بندی شده، یک قطعه شناور وجود دارد که وقتی محفظه کاملا خالی شد، جریان مایع تزریقی، به‌طور اتوماتیک قطع شود.
  • لوله میکروست: لوله‌های پلاستیکی میکروست که بسیار انعطاف پذیر و دارای شفافیت بالایی است و این شفافیت باعث می‌شود، وقتی در محلول تزریقی، حبابی‌هایی ایجاد شود، کاملا قابل مشاهده باشد و می توان از بروز مشکلات ناشی از آن جلوگیر کرد.
  • فیلتر هوای ۱۵ میکرون: فیلتر هوای ۱۵ میکرونی که در داخل قطره‌چکان قرار داده شده تا از وارد شدن ذرات خارجی مثل گرد و غبار به داخل مایع تزریقی جلوگیری کرده و بیمار، بر اثر وارد شدن این ذرات، دچار عفونت یا بیماری‌های دیگری نگردد.
  • اجزای دیگر تشکیل دهنده ی میکروست، عبارتند از : سنسورهای هوا، فیلتر تصفیه، محفظه قطره، سوزن، گیره توقف فوری، گیره غلطکی، بخش‌های اتصال Y شکل، اتصال سرپیچی، کانتور انتهایی که به آنژیوکت متصل شده و سوپاپ اطمینان قطع جریان.

بهترین برند میکروست

در حال حاضر شرکت‌های زیادی در ایران و خارج از ایران  انواع مختلفی از این نوع تجهیزات مصرفی را تولید می‌کنند. از این رو، انتخاب بهترین برند میکروست ایرانی و خارجی، تا حدود زیادی به کیفیت و قیمت نهایی این محصولات بستگی دارد. شرکت‌های ایرانی در این حوزه فعالیت می‌کنند که می‌توانیم به شرکت‌های سوپا، حلما و ورید اشاره کنیم. مانند تمامی کالاهای دیگر رد پایی از کشور چین در این حوزه  هم دیده می‌شود و از معروف‌ترین برندهای چینی می‌توان به برندهای اچ‌دی، آکرومد و تی ‌جی‌ مد اشاره کرد.

 

قیمت و خرید عمده میکروست

با توجه به نوسانات ارزی و تغییر هفته به هفتۀ قیمت‌ها، نمی‌توان قیمت میکروست را به شکل ثابت و مشخص ارائه داد. با این حال، از آنجا که شرکت‌های ایرانی زیادی در زمینۀ تولید این محصولات فعالیت می‌کنند، این تجهیزات پزشکی در بازار ایران قیمت خیلی بالایی ندارد  شرکت والا تجهیز امکان خرید عمده این محصول را بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده فراهم کرده است.فقط کافی است با شماره های موجود در سایت ارتباط بگیرید و خرید راحتی را تحربه کنید .

 

 

میکروست

 

صادرات میکروست

این محصول به دلیل نیاز داخل ، صادرات کمی داشته و ما در تلاش هستیم در تولید داخل به خودکفایی رسیده و در صادرات آن موفقتر عمل کنیم و ارزآوری خوبی را برای کشور عزیزمان رقم بزنیم . این محصول به شدت مورد نیاز کشورهای شرق و  غرب آفریقا و کشورهای حاشیه خلیج فارس، افغانستان و پاکستان می باشد که فعلا بازار آن دست کشور چین است  که در تلاش هستیم بازار  صادراتی آن را بدست بیاوریم که این مستلزم تلاش و کوشش مستمر تاجران حوزه تجهیزات پزشکی و تولیدکنندگان آن می باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *